INBJUDAN TILL JUBILEUMSTÄVLING

OCH FEST LÖRDAGEN DEN 18 JUNI

Vi spelar 4-manna scramble med lottade lag och 18 hål.

Kanonstart 13:30. Tävlingsgenomgång 13:00 utanför restaurangen.

Anmälan gör du på mingolf.se. Tävlingsledningen lottar ihop lagen så de får ungefärligt lika handicap. Du kan anmäla dig oavsett handicap, bli lottad i lag med trevliga klubbmedlemmar. Närmast flagg på hål 14. Fint prisbord till de fem bästa lagen.

Anmälningsavgift: inklusive mat 300:- , Juniorer 250:-

Tävlingen är begränsad till 100 deltagare. Först till kvarn gäller. Vid eventuell fullbokning, kontakta kansliet för anmälan till reservplats.

18:45             JUBILEUMSFESTEN börjar med prisutdelning.

Restaurangen bjuder på 60-talsmat, dessert o kaffe. Musik av Martin Nilsson och Jonas Grip. Hemligt uppträdande.

Presentation av jubileumsskrift och uppmärksamhet av medlemmar som varit med i klubben i 60 år och i över 50 år. Vi hoppas att många medlemmar kan bidra med något roligt att berätta.

Är du enbart intresserad av att komma på jubileumsfesten kostar maten 200:- och anmälan görs till kansliet, info@wittsjogk.se eller 0451-22635.

Din anmälan vill vi ha in senast den 11 juni.

Har du några frågor gällande tävlingen, vänligen hör av dig till kansliet.

VARMT VÄLKOMMEN

WITTSJÖ GOLFKLUBB