Kommittéerna

Här är de olika kommittéerna som jobbar för att ni som medlemmar ska få den bästa upplevelsen på klubben. Är du intresserad av att vara delaktig, eller vill du komma i kontakt med någon av dem? Kontakta kansliet för att komma i kontakt med rätt kommitté.

Sportkommittén

Vi jobbar för att alla medlemmar ska trivas och få en ökad klubbkänsla och vi anordnar de tävlingar som genomförs i klubbens regi.

Vi vill att medlemmarna ska få ut så mycket som möjligt av sitt medlemsskap, därför erbjuder vi träningsmöjligheter, umgänge, spel på banan och tävlingar. Vi sätter fortlöpande upp anslag om de olika aktiviteterna på våra anslagstavlor på klubben, både vid parkeringen och i klubbrummet, så glöm inte att titta där!

Medlemskommitté Wittsjö GK

Junior och Elitkommittén

I denna kommitté så jobbar vi framförallt för att alla juniorer/knattar ska känna sig välkomna på klubben, oavsett om målet är att tävla eller bara att ha kul. Varje vecka under säsongen finns det möjlighet till träning för instruktör och andra roliga aktiviteter. Anslag om detta kommer fortlöpande upp på våra anslagstavlor. Vi jobbar även med att bereda möjlighet för våra elitspelare att delta i större tävlingar på annan ort.

Junior och Elitkommitté Wittsjö GK

Seniorkommittén

Seniorkommitténs målsättning är att erbjuda golfspel under trivsamma former för klubbens seniorer. Det kommer att anordnas utflykter till andra banor och det spelas “trivselgolf” över 9 hål under högsäsongen. En dag i veckan spelas även “seniorgolf” över 18 hål med start i april. Är du senior och vill komma i kontakt med seniorkommittén, kontakta kansliet för mer information!

Seniorkommitté Wittsjö GK
Sponsorkommitté Wittsjö GK

Sponsor och marknadskommittén

I sponsorkommittén arbetar vi hårt för att få våra sponsorer, utöver möjligheten att profilera sitt företag lokalt, att erbjuda sina anställda och kunder en stor golfupplevelse. Våra olika sponsorpaket är utformade för att kunna möta de olika krav och förutsättningar som finns hos de olika företagen. Kontakta kansliet för vidare kontakt om du vill veta mer om hur ditt företag och WGK kan hitta givande samarbetsvägar.

Bankommittén

I bankommittén arbetar vi hela tiden för att underhålla och förbättra vår fina bana. Vi ansvarar både över banan och håller iordning våra byggnader och omgivningarna kring dessa.

Fastighetskommittén

I fastighetskommittén arbetar vi hela tiden för att underhålla och förbättra vår fina anläggning. Vi håller iordning våra byggnader och omgivningarna kring dessa.